
Raptim 1 speelt zich veilig tegen De Tukkers
Raptim 1 speelde zondagmiddag de laatste thuiswedstrijd van het seizoen tegen De RKSV De Tukkers. Raptim kwam halverwege de eerste helft op een 0-1 achterstand.
In de slotfase van de tweede helft kreeg Raptim een penalty mee. Deze werd benut door Kelvin Jager. De eindstand werd 1-1 en daarmee is Raptim definitief veilig.
Foto's: Patrick de Groot
Dit bericht delen via: