
Oudpapiercontainer verdwijnt
De oudpapiercontainer verdwijnt bij Raptim en zal voorlopig niet meer op de Klinkenvlier te zien zijn. We betreuren dit besluit, maar door omstandigheden is dit onvermijdelijk.
Er zijn genoeg alternatieven in de regio. Zo staat er bij de katholieke kerk een bak, en ook wordt er door diverse buurtverenigingen oud papier opgehaald.
Blijf in ieder geval uw papier en karton scheiden, zo draagt u bij aan een goede recycling.
Dit bericht delen via: