
Raptim 2 onofficieel kampioen
Raptim 2 is vanmorgen onofficieel kampioen geworden van de 1e klasse B. Raptim 2 won thuis met 6-1 van Noordster 2.
Stadsgenoot Germanicus 2 nam het vanmorgen op tegen naaste concurrent Annen 2. De Geel-Zwarten wisten lange tijd Annen op 0-0 te houden maar moesten in de laatste minuten een tegendoelpunt incasseren. Daardoor is Raptim 2 thuis niet officieel kampioen geworden maar mogen ze het volgende week in Steenwijk proberen.
Raptim 2 heeft een doelsaldo van +58 en Annen +28. Wie het rekensommetje maakt heeft in de gaten dat Annen 2 volgende week in Zweeloo met hele dikke cijfers moet winnen van Sweel 2 mocht Raptim 2 volgende week verliezen van Steenwijkerboys 2. Wordt dus vervolgd..
Foto's: Dennis Kok
Dit bericht delen via: