
Raptim 3 speelt gelijk tegen Steenwijkerwold
Woensdagavond speelde Raptim 3 een thuiswedstrijd tegen Steenwijkerwold 3. In de twintigste minuut kwam ratim op een 1-0 voorsprong. Door een fout in de defensie kon Arthur Dijkstra vrij op de keeper af gaan en hij faalde niet.
Keeper Kay de Groot moest daarna diverse malen in actie komen om de gelijkmaker te voorkomen. De ruststand werd 1-0. Aan het begin van de tweede helft dacht raptim op 2-0 te komen, maar het doelpunt werd afgekeurd vanwege buitenspel. Tegen het einde van de wedstrijd liep raptim toch tegen de gelijkmaker aan. De eindstand werd 1-1.
Foto's: Patrick de Groot
Dit bericht delen via: