
Raptim MO19-1 wint ruim van Excelsior '31
Raptim MO19-1 speelde vanmiddag op de Klinkenvlier een wedstrijd tegen Excelsior'31. In de eerste helft had Raptim een licht veldoverwicht, maar er werd niet gescoord. In de tweede helft vond Raptim 3 maal het doel.
Alle drie de doelpunten werden gemaakt door Fleur Bos. De dames waren na de wedstrijd in een euforische stemming.
Foto's: Patrick de Groot
Dit bericht delen via: