Van de voorzitter - november 2023
De ganzenmarkt is achter de rug, het is herfst en dat is te merken aan afgelastingen van wedstrijden en natte trainingen; een aanslag op onze velden en de hoop dat iedereen hier wijselijk mee omgaat.
Maar voordat de winterstop zijn intrede doet, zijn er nog enkele speelronden te gaan. Daarna gaat de jeugd de zaal in en maken wij ons op voor het PWZ toernooi.
Zoals op de algemene ledenvergadering besproken is 1 van de hoofddoellen van het bestuur dit seizoen het realiseren van een loods voor onze machines en gebruik als werkruimte voor de VT-ploeg, en de verbouwing van de bestaande schuur naar ballenhok en materiaalopslag van de teams.
De ALV gaf ons toestemming om aan de slag te gaan en de eerste stappen te gaan zetten. Om dit alles te kunnen bekostigen zullen wij bij onze eigen spaarpot moeten zitten en gaan wij verschillende subsidies aanvragen. Tevens zullen er het gehele seizoen acties zijn om het gewenste bedrag te verzamelen. Daarbij heeft het bestuur de hulp nodig van al haar leden, vrijwilligers, sponsoren, supporters en een ieder die onze club een warm hart toedraagt.
In het voorjaar zal er onder andere een grote verloting plaatsvinden en een sponsorloop bij de jeugd. Alle senioren elftallen zullen acties gaan houden en uiteraard zou het gaaf zijn als leden wellicht hun eigen acties op touw zetten in overleg met ons.
We kunnen alvast 1 actie aankondigen, wij zullen vanaf 1 januari 2024 tot en met 31 december 2024 een extra bedrag van € 0,50 voor koffie en thee vragen ten behoeve van de bouw van de loods. De prijs voor een kop koffie of thee word dan € 1,50. Dus 1 jaar € 0,50 extra, hetgeen een mooie bijdrage op moet leveren.
Naast de acties om geld in te zamelen zal het bestuur misschien nog genoodzaakt zijn een bedrag te lenen. Dit zal dan een obligatie lening zijn waarin jullie kunnen participeren. Hierover meer als duidelijk is wat we van de andere acties kunnen verwachten.
We willen ook kijken wat we in de kosten kunnen besparen door een aantal werkzaamheden zelf uit te voeren. Hiervoor graag jullie medewerking als er een beroep op je gedaan wordt om mee te helpen. Om u van de voortgang op de hoogte te houden vindt u straks een infoscherm in ons clubhuis en via sociale media en mail laten wij van ons horen. Ik ben er van overtuigd dat wij ook deze uitdaging gezamenlijk voor elkaar gaan krijgen met de hulp van een ieder.
Er zijn op de ALV drie bestuursleden gestopt en ook via deze weg wil ik Frank Schepers, Arjan Jansen en Rick Bosman nogmaals bedanken voor hun jarenlange inspanning voor de club. Tevens wens ik de nieuwe bestuursleden Sander Schepers, Brenda Fuhler en Arjen van der Ziel veel plezier en succes in hun nieuwe functie.
#samenzijnwijraptim
Marc Ekkelenkamp
Dit bericht delen via: